23.06.2011

egyptsvette og gjesteinnlegg

bloggens første gjesteinnlegg:

Jeg kan jo late som. Selvom det er min dårligste egenskap. Men jeg skal gjøre det for din skyld. Du med de brune øynene. Øynene jeg en gang ikke kunne la være å stirre inn i. Jeg kan vel fortsatt ikke det. Jeg bare velger å la være. De tar meg til stranda i Egypt hvor du var min og jeg var din. Tusenvis av mil unna alt som var kjent og godt, kunne jeg ikke brydd meg mindre om noen ting. For jeg luktet solkrem og kokkos og søt svette og du ville ha meg og alt var bra. Vi trengte ikke si noe for jeg visste hva du ville. Så kysset vi under vann som på film og sov hele dagen og lo hele natta.

For mine lesere som vil ha mer: her. ps. Jeg tenkte å åpne for flere gjesteinnlegg, litt fordi det er så mye fint jeg vil vise dere og litt fordi det er så mange små, søte blogger som på frem frem frem og opp. Om du vil ha et innlegg her, mail meg.

4 kommentarer:

Maiken sa...

fint!

dina sa...

vakkert!

maria sa...

<3<3<3

Sunniva sa...

Åå, kysse under vann, fine greier.