18.06.2011

én,to,tre

Sko,belte,vest:vintage, veske:hm, kjole:cubus

èn. Morgentåken, som ønsker meg velkommen til en regnfylt og kald og stille verden, hver morgen, gir meg gåsehud på en deilig måte. Får litt lyst til å ta med meg en med skjegg langt opp på fjellet og løpe naken blandt trær og fugler. eller bare sitte å se og drikke gul juice i hvit kjøkkenbenk.
to. Det er bare ti dager til jeg sitter barføtt og brisen på en slitt campingstol med blomster på, på Tromøya sammen med jentebarn som gir meg livslyst og glede og kanskje får jeg fregner og i allefall ølmage og musikkmagi. Jeg gleder meg. Flere som skal?
tre. Fint: Jenta med tryllestav og gullhår, inspirasjon og kjærlighet på papir, rolig lørdag med hansa på glassflaske, søndag uten planer, drømmer og gleder og ro og tid til livet og det fine det har å gi; skrive, lese, se, puste, nyte og leve.

11 kommentarer:

Victoria sa...

Jeg skal!

Cecilie Lykke sa...

Jeg vil, men litt for sen...

Werothehero sa...

Når været er guffent og det regner, får jeg alltid lyst til å løpe ned til tjernet, barbeint, og bare bade.
Jeg har en tanke om at det inn i hodet mitt ville hvert helt magisk.

maria sa...

åh du er himla vakker, helt sant
finefine punkt

kristine sa...

jeg er så glad jeg kom over denne bloggen. har lest innleggene dine i flere timer nå, og jeg blir ikke lei.

elsker tekstene dine, elsker musikken, elsker bildene ..j'aime tout!

du inspirerer meg, takk for det!

Anonym sa...

Jajaja!!!! du skriver kjempe bra, flotte bilder og:)

Åshild sa...

Jeg skal! Gleder meg herfra til himmelen, Tromøya virker magisk.

Men du? Du som har så fine tatoveringer... hvor er det man reiser til i Oslo når man skal inke seg? Jeg har tenkt å ta min første nå i sommer når jeg er i hovedstaden men vet ikke helt hvor :-) Noen anbefalinger?

dina sa...

ha dt herlig :D

Karoline sa...

åh, jeg blir aldri lei av innleggene dine! har sittet her i oppmot en time og lest og smilt og sånn!

Anonym sa...

jeg skal også på hove :)

elsker bloggen din forresten, selv om jeg har en fin kjæreste selv, blir jeg rusa på kjærligheten av å lese tekstene dine.

monica s sa...

Blir nokk en tur på tromøya ja :D