05.07.2011

Je t'aime, fille traîne

Hei skogsjenta som tok meg med to meter over bakken hver gang du kysset meg. Kan du ta meg med tilbake til øyeblikket rett før leppene dine møtte mine? Vi hadde nettopp hørt band of horses på mobilen din, regnet øste ned og jeg var full på vin. Jeg tror du var edru? Skogen var gjemmestedet ditt sa du, og du tok meg i armen og sammen løp vi som idioter inn til troll og tusser og eventyret startet da du stilte deg på tå og rufset meg i luggen. Abel, jeg er trolljenta di, sa du og jeg ble varm i hjertet og brystet og plutselig var armene mine rundt brystene dine og da jeg stirret inn i hjeret ditt, bak de blå øynene dine var jeg tatt. Det var som om jeg svevde og alt jeg hørte var uglene og ekorne og trærne som knirket fra side til side. Og deg. Jeg hørte hjertet ditt og tankene dine og da du lukket øynene dine og de lyserosa leppene dine sakte formet seg som et fristende jordbær, eksploderte det. Hver eneste organisme flyttet seg en millimeter og sommerfugler ble blåbær og selv om det var lydløst uvær ute var det som om livet ble lyst og problemer ble løst og når leppene mine først traff dine ble alt stille. Sekunder ble timer og uten at jeg viste det var vi nakne og brystene dine struttet og jeg var tatt. Ikke bare av synet, men av følelsen av din uperfekte kropp elske min. Du var finere enn tåke og lyset. Du er finere enn tåke og lyset. Trolljenta.




bilder:whi, film:astrid

7 kommentarer:

Hanna - photography sa...

Vakkert. Rett og slett vakkert!

//Tusentakk<3

Celina sa...

utrolig nydelig!

dina sa...

du mike, er finere enn tåke og lyset!

Veronica Evertsen sa...

Utrolig vakkert! Du er vel ei go ei! Filmen var nydelig btw. <3

Malene sa...

Du skriver så sart, og vakkert og flott at jeg blir helt trollbundet(bokstavelig talt..), og alt jeg ønsker er å lese mer! Nydelig historie om vakkerjentekjærlighet- fortsett å skriv mer om det snille! Malene.

marte sa...

Utrolig nydelig tekst. Ble helt satt ut.

maria sa...

fantastisk fint og ja, åh
gleder meg til bok altså, sånn utrolig mye

/ tusen hjertelig! papirblomster er så fint, og virker som det er litt inn nå ja. vær så god å google diktet, tror det heter noe sånt som i carry your heart with me hihi. klem