12.07.2011

rått, helt på ekte



Hjertebarn. Jeg forstår at dere syns det forrige innlegget var trist, for det var det. Jeg forstår veldig godt at ingen vil gråte i regnet, selvom det noen gang er verdt å gråte litt om man i det hele tatt får fire bittesmå sekunder av ekte kjærlighet helt inn til hjertet. Helt sant. Jeg fikk resultatet fra shooten vi var på for noen dager siden, jeg fikk gåsehud helt inn til hjertet av hvor fin han fine er. Jeg forstår godt om dere vil printe ut bildet og henge det på veggen for he is really something. Til hjertebarnet som ba om spilleliste og til dere som fikk gåsehud og hjertebank av machester orchestra; rått, helt på ekte.

14 kommentarer:

mijaow sa...

SV: Hahah, ja, av alle ting. Fant en som var veldig morsom, faktisk! Litt koselig med bebiser og da, så lenge man ikke får de gnukka i trynet hele tiden :p
Det synes jeg du skal, jeg forhåndsbestiller en akkurat nå, faktisk :)

Ingrid sa...

syyykt nydelige dere er, begge to! smashing photos :) forstår godt du er fornøyd!

og takk for spillelisten. jeg elsker manchester orchestra. en annen sang av dem som jeg liker er jimmy, he wishpers.
den er nyyydelig

tone_b10 sa...

Jeg har begynt å "<3 like" alle innleggene dine på bloglovin. Slik at jeg har dem samlet på ett sted, slik at jeg kan lese dem om og om igjen når jeg vil. Kan jo bare gå inn på bloggen din og finne dem der. Men jeg synes det er så søtt at jeg har samlet alle på ett sted, og at alle er merket med små rød/rosa hjerter :)
Jeg får gåsehud av bildene, han er VIRKELIG fin :) Det sammer er du også! Klemm

Monica sa...

SV: Ja, det var kjempe fint i kby igår, nå er jeg hjemme i trondheim og der regner det og er kjempekaldt. Men det er fint fordiom:) Hehe, takk for sist ja, kosli:D Haha, det er sånn det skal være på festival :p Jeg hadde det dødsfett, elsker HOVE!

Og må melde meg på kommentarene, jeg fikk også frysninger av det forige innlegget. Gleder meg til du skal gi ut ei bok med bilder og masse små historier, da skal jeg lese ei bok jeg også. ;) Hehe.

monica sa...

Noo, glemte å si at bildene er helt fantastiske :)

Camilla sa...

Herrelig for noen bilder. Hvem er det som har tatt dem? Minner meg om en reklame for Levis eller AllSaints - helt sant!

Synne sa...

Det skal gjøre litt vondt iblant, for da blir det gode enda bedre.
Så stilige bilder! Dere kler hverandre, og det er virkelig en flott fyr du har funnet!

Anonym sa...

Dere er nydelige.
Han er fin, men kanskje allermest fordi han synes du er fin, for det sier så himla my bra om han som person.
Fortsett å være gode med hverandre, for dere får meg til å tro og håpe på kjærligheten (og det er vel det det handler om, til og med i bibelen.)

sara sa...

Jeg får tusenmillioner frysninger av hvor vakker du er, virkelig vakker. Og hvor fine dere er sammen. Oi!

Maren Elisabeth sa...

/ Ååå, takk, jeg har fulgt bloggen din kjempelenge!

Og gled deg til HP! Det er en perfekt avslutning.

Nøve sa...

Dere er et helt fantastisk fint par!

Christiane sa...

Dere er så fine sammen. <3

Alexandra sa...

Utrolig kule bilder! :)

Unknown sa...

Så fine bilder av dere !