31.07.2011

sumar og kjærleik

Hei. Selvom det er en dagen der på søndag har det kanskje vært den fineste søndagen på lenge óg den er ikke over enda! I går hadde jeg siste arbeidsdagen for en stund og i morgen, litt før midt på dag, skal jeg sitte i en campingstol og kline på en deilig feriehytte ved vannet i Kristiansand. iih. Pakkeliste:
skrivesaker
beatles bok
badetøy
tre kjoler
våtdrakt
kjærlighet

Håper alle får en nydelig og fin og kjærlighetsfylt uke med fregner på nesetippen og solbrendte lepper og life as it should be. hjerte.

16 kommentarer:

Victoria sa...

Søt du er!

Hanne Hovland sa...

Du er så fiiiin.

veronica isabelle sa...

finedu. kos deg masse!

Johanne sa...

ih, likar pakkelista di veldigveldig <3

Werothehero sa...

Jeg har hvert på hytta i en uke, inne i regnetværet og klina. og om en uke blir det polen med kjæresten og familien og bryllup og fest og kos.

du er finogflott.

Nøve sa...

God tur! Håper det blir brabedrebest. <3

Ingeling sa...

Nydelig bilde!

Sofie Madeleine sa...

Hej, fine menneske, god sommer til deg også!

Anna Marita Oma sa...

så fin pakkeliste. fina. håpar du kosar deg masse på tur! :)

Karoline sa...

Åååh, du er fin.
Kos deg masse på tur!

maria sa...

kanskje den fineste pakkelisten jeg har lest

<3

lea sa...

bloggen din, den er så utrolig fin, vakker.

Anonym sa...

bloggen din er noe av det fineste jeg har sett på lenge. <3

Anonym sa...

har du tumblr, if so, kan ikke du linke til den?? vær så snill.

Anonym sa...

har du tumblr, if so, kan ikke du linke til den?? vær så snill.

Mariell sa...

Håper du koste deg kjempekjempemasse, fine du. <3