05.10.2010

GENESIS!!!

Etter ni timer på skolen idag.. yeah, u heard me!.. lagde jeg middag og så en velfortjent episode av Californication (witch btw rocks) og nå er klokken snart åtte og jeg skulle ha begynt på matteleksene mine. fyfy. Men jenter, og gutter (seff), bloglovin er mer tiltrekkende, og med all verdens musikk å høre på klarer jeg ikke å fortlate macen. Og fint er det!

Fine pappaen min gav meg noen ekstra penger da jeg dro på søndag, sånn at jeg kunne kjøpe meg ny kjole til selskapet neste helg (tell u all about it later), og jeg gikk rett på BikBok og kjøpte meg capen under. Som jeg elsker, selvfølgelig. Jeg trenger den mer enn en ny kjole. Og med en ubrukt svart kjole i skapet, nye nilson sko (MÅ kjøpe neste helg) og denne fine skatten tror jeg jeg blir seende ut som en prinsesse. tralalala.
Apropo prinsesser! Thea, jeg ble skremt av alt det fine du sa, og det på en fin måte. Takk for alle fine kommentarer og mailer, folkens! Thea, damn. Jeg elsker at jeg er til hjelp, og håper alt ordner seg. Dere er fine altså. Jeg elsker dere, alle og en hver! En dag skal jeg invitere alle sammen til boller og brus i rock`n`roll sofaen min! Hurra!


GENESIS! Jeg må skrive det med utropstegn siden sangen er så forbanna kul. Siden det bare er 3 dager til helg, og jeg får besøk av min elskende Celina og Simen, må det være lov å høre på litt syremusikk. Justice in my h e a r t. Yeah, ur welcome! xxoxo

4 kommentarer:

dina sa...

elsk på den nye capen din :D

René sa...

I'll do, Mike! Og ser fram til å treffe deg i Oslo!

johanne sa...

åh, jeg er så glad i deg mike og du er så fin. og jeg gleder meg til å komme på besøk. jeg savner deg masse! håper du har det kjempe bra. krs er absolutt ikke det samme uten deg.

simen sa...

GENESIS!!!!!!!!!!!!!!! dommedag møter tidenes rave <3