04.10.2010

II

Hei. Jeg liker ikke tanken på å være sentimental på bloggen, for dere har ingenting med hvordan jeg har det. Men faen, jeg har en trang til å fortelle ting. Suger spør du meg. Livet, kjærligheten og skolen har jobbet mot meg de siste dagene, men i går, rundt halv 1 lå jeg i armene på det eneste som virkelig betyr noe. Nå er øynene mine hovne, hodet mitt jævlig, men jeg er tusen kilo lettere. Jeg bærer ikke lenger en forbanna tung sekk med jævelskap. Det er lyst og fnt, og dette er en ny begynnelse. Hurra for det. Dette er Oslo pt. II

Fineste Vilde la ut disse bildene for litt over en uke siden, og jeg skal skrive dem ut og henge dem på vegge. Dere vet, meg og magi og sånn. Jeg syns hvertfall at disse er kanskje verdens fineste bilder? Hva syns dere?



Kjære fine lesere, jeg føler jeg failer i jobben min atm. Eller, jeg vil at bloggen skal bidra med noe, jeg vil den skal gi dere noe. Og nå føler jeg at jeg har falt ned i en stor graut av bilder og ord som ikke helt gir noe mening, for noen. Si meg hva dere vil ha!? Plz. I love u all.

8 kommentarer:

Anniken sa...

Det er alltid magisk å leser bloggen din.

gussan sa...

fack, så fine bilder.

Drea Supertramp sa...

Inni helvete så sykt bra bilder... wow. Ja, anyhow, jeg synes du blogger finfint og burde egentlig ikke forandre særlig mye egentlig. Du kan jo alltid komme med musikktips, motegreier eller egne meninger n' stuff om forskjellige saker og ting. Alt går fint til slutt, og er det ikke fint, så er det ikke slutten. :)

dina sa...

syykt fine bilder og bloggen din hjelper til noe.

Den er en syykt stor inspirasjontil hverdagen min og det er helt sant.

Klikker meg hver dag eller flere ganger dagen.

digger både deg og bloggen din : D

Thea sa...

Mike, du er et fantastisk menneske. Har skjønt at livet ditt kan vere tøft nå som ting forandrer seg så fort og sånne ting, men du? Sålenge du har hodet høyt og smiler, blir verden rosa. Jeg sitter her sikkert i samme situasjon som deg og jeg tenker: wow, for en jente! livet suger for meg også akutratt nå, men etter jeg satt i over 3 timer i går og las på bloggen din, spurte jeg over halvparten av mine venner på facebook som jeg vet har det tungt for tiden om å lese bloggen din. Du får nok i allefall over 100 lesere til tipper jeg på , men du behøver så mye,mye mer Mike!! LEVER for bloggen din!

veroniq mike sa...

Herregud. Thea, det er det fineste jeg har hørt. Og jeg ble veldig rørt akkurat nå! Tusen tusen takk! Og jeg er utrolig glad for at bloggen funker som en inspirasjon og gledesspreder for andre! Seriøst, jeg vet ikke hvorfor, men jeg kinda trengte det akkurat nå! Tusen takk. Du er virkelig en herlig jente. Håper du følger med videre og at ting ordner seg!!

nerd sa...

Bloggen din er helt herlig:)
Vet alt om å ha det tøft innimellom, håper ting snart blir bra igjen:)
du har en av de beste bloggene jeg har vært borti,I LOVE IT!
:)
Take care!
-Ingrid

simen sa...

<3