09.10.2010

The L(ove) word///

På onsdag var en en flink kjæreste. Jeg bakte og vasket huset, nemmelig. Andreas ble temmelig imponert, og mine nydelige fuccatia smakte himmelsk. Score! Kjøkkenet vårt gir meg lyst til å lage mat. Hurra for det. Noe annet å feire for er at Celina er på besøk, og i går så vi en halv Harry Potter film, før vi bestemte oss for at vi heller ville snakke om sex og kjærlighet og sånn. Det var fint. Sofaen er god på fredagskvelder. I dag var i byen og møtte fineste kjæresteparet Simen og Renè. Love is in the air! Bare kjipt at kjærligheten i mitt liv har rotet seg ned til Kristiansand i helgen, og jeg må ligge å lukte på lukten hans på natten, uten at han er der. Litt fint også da, å savne noen litt. Nå skal jeg kle meg, jeg skal til Elin og lezzzbene på innlytningsfest. Woop Woop.






6 kommentarer:

dina sa...

pene bilder og pene folk :D

kos deg<3

Iromie Stephany sa...

Jeg og en venninne gjorde det samme i høstferien. Så på en dårlig skrekkfilm og senere snakket om livet, kjærligheten, sex og alt det. Var herlig!

Fine bilder, som alltid :-)

Silje sa...

Kor har du kjøpt brikkene og dei boksene på siste bilde? Var utrulig fine! :)

johanne sa...

du er god

Line Alexandra sa...

Herlige bilder.

simen sa...

hæ? har jeg kjæreste? haha, visste ikke jeg :(