10.10.2010

MY LOVE

Jeg har tent stearinlysene og sitter å teller minutt. 150 minutt til han er tilbake i armene mine. Jeg er blitt som en av dem jeg har ledd av. De som savner kjæresten sin etter en dag. Det er så godt å kjenne at sommerfuglene mine fremdeles er til stede, og noen ganger gir deg meg et skikkelig puss. For Gud, Andreas, du gjør meg virkelig lykkelig. Du er virkelig alt jeg ønsker å trenger. Akkurat nå kan ikke tiden gå saktere, og jeg skulle ønske at han kom nå, sånn at jeg kunne ha luktet på verdens beste lukt og holdt hender. Jeg savner blåsingen på halsen, som gir meg latterkrampe og gåsehud helt ned til tærne. U rock my world, bby.

When the rain is blowing in your face, and the whole world is on your case, I could offer you a warm embrace to make you feel my love. When the evening shadows and the stars appear, and there is no one there to dry your tears, I could hold you for a million years to make you feel my love. I know you haven't made your mind up yet, but I would never do you wrong. I've known it from the moment that we met, no doubt in my mind where you belong. I'd go hungry; I'd go black and blue, I'd go crawling down the avenue. No, there's nothing that I wouldn't do to make you feel my love. The storms are raging on the rolling sea and on the highway of regret. Though winds of change are throwing wild and free, you ain't seen nothing like me yet. I could make you happy, make your dreams come true. Nothing that I wouldn't do. Go to the ends of the Earth for you, to make you feel my love. Jeg elsker deg.

6 kommentarer:

dina sa...

det er godt å savne noen c:

dina sa...

hvilket kamera bruker du?

hei sa...

nikon d50 med 18-55mm linse. kjøpte det til konfirmasjon. skikkelig drittkamera egentlig, men jeg kjenner det godt og elsker det! Over alt!

ja, dina det er det:)

Christine sa...

Hehe , skikkelig herlige bilder :)

ida marie sa...

Åh, jeg elsker bloggen din. Får så mye inspirasjon til å fokusere på de enkle tingene i livet som egentlig er de aller viktigste. Bare drømmer meg bort når jeg leser den! love it.

Marte sa...

Det virker så fantastisk å ha det slik som dere har det. Et eget sted som er deres. Dere er så fine og forelsket <3
love