18.10.2010

POSSIBILITY







hei. Jeg har vært borte en stund. Har det gått over en uke? Damn. Kanskje fordi jeg har hatt kjærlighetsdager? Er det fordi jeg har jobbet mine to første dager på lenge? Eller er det fordi jeg har gått turer med kjæresten min, mamma, lillebror og lillesøster? Eller er det fordi jeg har sovet og kysset i en himmelseng fra 1400-tallet på en spøkelsesgård på Lunner? hm. Hjertet mitt er hvertfall ikke en mm. mindre og jeg er mer forelsket enn noen gang. Kanskje fordi det er fint vær hele tiden og fordi kjæresten gjør meg glad og får meg til å føle meg fin og sånn. Dessuten venter jeg på en fin gave i posten. Hurra. Lykke li har stjelt hjertet mitt igjen, og når jeg ikke sover hører jeg på tidenes fineste og mest gripende stemme i verden - Lykke Li Timotej Zachrisson, jeg elsker deg. Fo real.

Det er så lenge siden - Hvordan var helgen? Jeg hadde over 40 uleste innlegg på bloglovin igår, jeg føler meg så uoppdatert! Blogg (heart)

5 kommentarer:

simen sa...

bra å høre at du har det bra igjen!!! hallo, si når jeg kan ringe deg, så vi kan catche up! har gratis ringeminutter, så just let me know lissåm ;)

dina sa...

digge bilder.
alt hørtes bare helt herlig ut :D

dina sa...

når jeg hører sangen å lukker øynene føler jeg at jeg er i skogen helt alene. det er helt stille og ingenting vondt i verden og ingen bekymringer.

HAKUNA MATATA :D

Marte sa...

Det er så fint å være så forelska! :D Du har hatt mange gode grunner for å være borte fra bloggen synes nå i alle fall jeg ;) mye viktigere med kjærligheten, og familien, og å nyte det fine været mens det finnes omkring :)

nydelige bilder <3

drea supertramp sa...

ååh, så herlig. finfine bilder som alltid. :)