23.11.2010

rndm

hei. Takk for fine kommentz på det forrige innlegget, jeg var nervøs. Jeg var nesten naken, tross alt. Takk. Dere er fantastiske. ellers. livet mitt forsvant for ca tjueni timer siden. Jeg leser til eksamen. Er det flere som lider? Dog, jeg lider ikke, jeg elsker å studere (fml). Fine ting som bogstadsshopping med kjæresten forblir et minne for i allefall to dager til. Jeg skal heldigvis på konsert på torsdag! OBSOBS! For folk som liker rock`n`roll - Silver konsert på Garage på torsdag! Can´t wait! Håper jeg ser noen av dere der. 


lol. over/en selskapssyk due på Steam som gjorde meg superexited, som han fine absolutt ikke klarte å få i fokus. Det var gøy. under/tidenes styggeste bilde av verdens beste kjole, som jeg bor i. fra bikbok, som vanlig. nederst/han fine som koser seg med kakao. Det er fint det - at han koser seg, altså. 


2 kommentarer:

dina sa...

fina i fin kjole, kos deg på konsert =D

Vilde sa...

Nydelig kjole, og digger jakka til Ab! Savn <3