13.02.2011

ein søndag

Det er fint å koke to kopper te isteden for én og det var like fint å våkne med sollyset som snek seg gjennom gardina i dag tidlig. Lyset var så fint at kjæresten min så ut som et maleri og jeg måtte kysse han en million ganger. Fint. Selvom det er strålende vær sitter vi inne i heimen vår. Han spiller gitar og jeg skriver i Parisboka. Tenk at det bare er ti dager til vi sitter der og drikker champagne og er kjærester på frankst vis. Tror kanskje jeg er tidenes klisjé; Andreas sier hvertfall at han tror jeg lever i en liten rosa kjærlighetsfilm og vil at alt skal være som jeg forstiller meg med rosa skyer og sukkerspinn og sommerfugler. Det er ingen film, jeg bare liker å se det fine i alt, og skulle allerhelst hatt rosa morgenlys hele tiden. Det er rart, for av og til trenger jeg ikke dagdrømme eller forstille meg noe som helst, for hverdagen og han fine og lyset er ekte og alt er som på film.
Se så heldig jeg er.


I don't wanna be adored
Don't wanna be first in line
Or make myself heard
I'd like to bring a little light
To shine a light on your life
To make you

No, don't wanna be the only one you know
I wanna be the place you call home feel loved



Ha en vakker søndag!

8 kommentarer:

dina sa...

ja du er heldig :)

Malin sa...

åh fint

Anonym sa...

for en fin søndag :)
isola er en finfin sang av kent og betyr øy på italiensk.

Veronica Evertsen sa...

dere er fine <3

linda marie sa...

sv: jeg kan ikke tenke meg noe finere enn å sveve i en lyserosa, silke-aktig shorts som minner meg om skyer. aww! fint at det snør ute da :)

jeg tror nesten hjertet mitt begynte å grine nå, både fordi du ser så fantastisk lykkelig ut og fordi jeg skulle ønske jeg også kunne delt den rosa bobla med deg! tror jeg må lage meg en te for å igle meg inn i lykken, jeg tror det vil hjelpe (litt). noen gode sanger jeg kan servere til den koppen med te? åjajaja, det var band of horses ja :) jeg er flink til å drøye alt bortsett fra skole (nr.1 på lista mi), men til helga kanskje? kanskje kanskje.

mari sa...

åh fint. bare, innmari fint. du er heldig og han er heldig. og disse bildene var nydelige.

Katrine sa...

åh, bildene dine er så fint. takk for kjempe fine ord! :]
jeg tror jeg er veldig lik som deg, for hver gang jeg er sammen med kjæresten min så blir alt så mye vakrere og jeg kan fint late som om jeg lever i en film og ikke en verden hvor vonde ting skjer.

eirinsurr sa...

åh, så fine bilder. bra det - når ting ser ut som d kunne vært på film, mener jeg.